Els dies 28 i 29 de maig, gràcies a la col·laboració dels hospitals de Son Llàtzer, Son Espases, Inca i Manacor, des d’ABDEM comptem amb taules informatives per donar a conèixer els símptomes i diagnòstics a EM, i també el treball que realitzem des de l’associació.
Compartim algunes imatges de les taules. Volem agrair la col·laboració i participació del personal sanitari, de les gerències i totes les persones que han fet possible que ABDEM arribi a més persones.








