M’EM – Música per l’Esclerosi Múltiple
El 30 de maig se celebra el Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple i, per commemorar-ho com sabem millor, l’Associació Balear d’Esclerosi Múltiple (ABDEM) i Es Gremi hem unit forces per crear M’EM, Música per l’Esclerosi Múltiple.
Gràcies a la col·laboració d’artistes compromesos i amb una sensibilitat especial, el dijous 28 celebrarem aquesta primera edició amb la participació de Los Ritmos Salvajes, Iuripuskas i Self Service, tres bandes que posaran música a una nit on la solidaritat i l’emoció caminaran de la mà.

Una cita per compartir, recolzar i recordar que la música també pot ser un punt de trobada, una eina per visibilitzar i una manera de generar impacte real.
Música, solidaritat i molta EMoció, unides a Es Gremi.
Aforament limitat, descarrega la teva invitació fent clic aquí.
Vine i viu-ho en directe!

Leave a Reply