El passat dimecres dia 13 de maig, la presidenta Cristina Díaz i el nostre company fisioterapeuta David Romaguera, varen participar al programa Benestar 360, on varen compartir una estona molt agradable parlant de l’Esclerosi Múltiple, el Mulla’t i tot el que feim des d’ABDEM per a millorar la vida de les persones amb EM. Volem donar les gràcies pel bon tracte i cordialitat de na Marga Noguera i a tot l’equip de Canal4 TV a l’entrevista, que es pot veure a continuación:

Leave a Reply