Assemblea de socis i sòcies

Home » Assemblea de socis i sòcies

ASSEMBLEA ORDINÀRIA DE SOCIS/ES D’ABDEM

Li comuniquem la celebració de l'ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA 2025 de ABDEM que tindrà lloc el dimecres 16 de juliol a les 18:00 h, en primera convocatòria i a les 18:30 h en segona convocatòria, amb el següent

ORDRE DEL DIA:

  1. Lectura i aprovació de l'acta de la sessió anterior.
  2. Aprovació de la Memòria 2024.
  3. Aprovació dels Comptes Anuals 2024.
  4. Aprovació del Pressupost 2025.
  5. Aprovació del Pla d'Actuació 2025.
  6. Precs i preguntes.

COM PARTICIPAR EN L'ASSEMBLEA:

L'Assemblea es realitzarà de manera presencial en el centre del Carrer Arxiduc Lluís Salvador 43, 07004 Palma.

Recordi que per a participar és necessari inscriure's en el següent enllaç: https://forms.office.com/e/x2QHmuWwhd, escrivint a comunicacio@abdem.es o telefonant al 679 780 325

Per a la teva assistència has d'acreditar la condició de soci/sòcia de ABDEM. En el cas de no poder assistir, pots descarregar el teu document de delegació de vot, que haurà de presentar el teu representant.

En aquesta mateixa pàgina pots trobar més informació sobre l'Assemblea:

Per a finalitzar, recordar-te que tant jo mateixa, com la resta de la Junta Directiva estem disposades a atendre les teves peticions o dubtes.

Esperant poder saludar-te personalment el dia de l'Assemblea, m'acomiado atentament,

 

Isabel Gayà

Presidenta ABDEM